Başlayabilmek

           Hepimiz başlamak istiyoruz yeni bir hayata, yeni bir kitaba, yeni bir güne ve daha nicesine. Her gün defalarca söylüyoruz başlamak istediğimizi. Türk Dil Kurumu'na göre başlamak 'görünmek , etkisini göstermek' anlamına geliyor. Peki biz bir şeye başlamaktan bahsederken onu göstermiş oluyor muyuz o an ? 



           Çok dramatik bir giriş oldu farkındayım. Ya da son zamanlarda çokça kullanılan bir söylem bu gibi sözlere 'çok romantik oldu bu'. Aslında ben ilk yazımın ismini başlamak koyacaktım fakat henüz etkisini göstermedi bu sebeple bu yetiye sahip olduğumu hissetmek adına başlayabilmek koyma kararı aldım. 

           Kendimi kısaca anlatmam gerekirse ben çokça gülmeyi seven, sürekli arayan ( mecazi değil sürekli bir şeyler kaybediyorum :D ) , hem gezerek hem okuyarak bilmeye çalışan bir üniversite öğrencisiyim. Life style , food and drink , fashion blogger mı dersiniz bilemedim ama ben her şeyden olsun küçüğün hakkı kalmasın diyorum ve sizlere sevdiğim, gezdiğim tozduğum , öğrendiğim şeylerden derlemeler çizimler yapacağım bu küçük alanda.


E o zaman dünyama hoşgeldiniz..


Mia

Yorumlar

Popüler Yayınlar