Dizayn #1 Mutfak

Başlamak için pardon başlayabilmek için güzel bir konu bence. Bütün gün ev programları ve düzenlemekle ilgili bir şeyler bakıyorum. Düşündüm ki bu fikirlerim boşa durmasın paylaştıkça çoğalsın , sizlere ilham olsun. Keyifli okumalar diliyorum.


Ben mutfakta evin de çoğunluğunda olduğu gibi açık tonları güzel buluyorum. Benim dizayndaki mottom 'Sadelik'. Mutfak dolaplarında açık gri tonları, kırık beyazlar ya da beyazlar her daim tercihim olmuştur. Ve bu tercihimi destekleyen öge eve bir çiftlik havası veren ahşap. Parlak ya da modern parçalarla bu vintage esintilerini birleştirmeyi seviyorum. 



Genel Bakış

homebunch.com 'da gördüğüm bu mutfak tam da benim bahsettiğim şekilde hem minimal bir tasarım aynı zamanda modern tasarımlarla ahşabın buluşmasını da görebiliyoruz. 

Peki ben olsam daha neler katardım?

Kendim tasarlamış olsaydım yalnızca yerlerin renginde açık ton tercihinde bulunurdum. Ve köşe yakın çekiminde,  köşeye aşağıda koyacağım fotoğraftaki gibi minik bir kahve barı tercih ederdim. 
Duvarlarda kullanılan taşlarda parlak görünüm yerine daha mat taşlar kullanırdım ki o parlaklık gri beyaz ve ahşap tonlamasının önüne geçmesin.
Aynı zamanda kahve tonunu bu kadar koyu değil de bir kaç ton açığından kullanırdım ki bu kadar sert bir geçiş yerine daha yumuşak ve sıcaklık katan bir mutfak olsun.


Bu tasarımda mutfak gereçleri nasıl seçilmeli?

Bu mutfakta ilk olarak gözüne çarpacak tonlardan biri de gümüş tonlardır. Evet mutfak gereçlerinde de tıpkı genel uyumun dışına çıkmak istemiyorsak altın tonlarından kaçınmamız gerekli. Onun yerine metal ve gümüş bizim dostumuz olacaktır. Ama bu tonlarda da üstünde durmak istediğim her zaman açık tonlar. Sizlere bir kaç öneri bırakacağım uygun fiyatlı ve daha pahalı fiyatlı seçeneklerle.
ekmek sepeti
narin dortlu baharatlik
scrubs hazneli sivi sabunluk renksiz


Ayrıntılar

Az önce köşede olmasını istediğim detay bu kahve barıydı. Bu tamamen sizin damak zevkinize bağlı eğer kahveyle yıldızınız barışmıyorsa bunun yerine bir çay barı da oluşturabilirsiniz. Ya da özel günler için bir şarap barı bu kısımlar tamamen sizin kişisel zevkinize bağlı. Önemli olan evinizin bir başkasına değil size hitap etmesi. Çünkü mutfağınız da diğer odalar da olduğu gibi sizi evinizde hissettirmeli.
kavanoz coffee
rimforsa sepet
3lu sarap standi

Aydınlatma 

Aydınlatmada benim son zamanlarda ilgimi çeken kafes şeklindeki avizeler. Ben bu parçaları da modern ve vintage havasının birleşmesi olarak görüyorum.
orbit avize 5li       
 venon aydinlatma kare telli vintage beyaz
elba avize  

Bütüne Bakış

Bütüne baktığımda benim dikkatimi çeken kahve ve açık tonların birleşimi oluyor. Ben mutfakta kocaman bir halı yerine tezgah ile ada arasına ince bir halının görüntüsünü daha çok seviyorum. Bu görüntünün güzelliğiyle çokça toz ve kırıntının oluşacağı zeminin temizliğinde de kolaylık sağlayacaktır.
saksili orkide beyaz
tirbuson seti
fish biblo

Genel olarak fikirlerimi paylaştığım bir yazı oldu ara ara böyle beğendiğim mutfaklar fikirlerimi paylaşacağım. Ve tabii ki bu sadece mutfakla sınırlı kalmayacak.

Keyifli günler diliyorum



Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar